Opis stanowiska pracy
obsługa Klientów serwisu samochodowego
Wymagania
- przyjmowanie pojazdów do naprawy oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji
- pilnowanie prawidłowego procesu napraw
- dobór i sprzedaż części, akcesoriów i usług Klientom serwisującym auta
- doświadczenie w dziale obsługi Klienta w branży motoryzacyjnej,
- min. wykształcenie średnie, preferowane wyższe (mile widziane o profilu technicznym)
- prawo jazdy kategorii B, w aktywnym użyciu.
- wiedza techniczna dotycząca: branży motoryzacyjnej
- uczciwość, zaangażowanie i proaktywne podejście do zawodowych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- wielozadaniowość
Przyszły Pracodawca gwarantuje Ci:
- współpracę z rodzinną Firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- miłą i przyjazną atmosferę pracę
- atrakcyjny system wynagradzania
Prezentacja firmy
Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem Ssang Yong, Renault i Dacia. Grupa Wiec...
Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem Ssang Yong, Renault i Dacia. Grupa Wieczorek od lat łączy ludzi z pasją, od zawsze związanych z motoryzacją. Od 2005 roku w firmie dynamicznie rozwija się sprzedaż samochodów używanych. Od lat zajmujemy się naprawami samochodów, także tych powypadkowych, naturalną koleją rzeczy było więc rozbudowanie centrum napraw samochodów powypadkowych wszystkich marek. Od 2010 roku naszą ofertę dopełnia wynajem samochodów. Mając świadomość różnorodnych potrzeb naszych klientów, oferujemy samochody różnej klasy, z różnych segmentów. Dostępne są zarówno samochody osobowe jak i dostawcze. Opiekunowie klienta pomogą również w wyborze nowego pojazdu, zaproponują finansowanie a także ubezpieczenie komunikacyjne.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/06/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Motoryzacja / Automotive, Praca Obsługa klienta, Praca Inne