Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0440


Obowiązki:

- Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku - obez obsługi kasowej,
- Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu bankowości digital,
-Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- Rozpoznawianie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań,
- Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnie z najwyższymi standardami Grupy BNPP,
- Efektywne realizowanie celów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z klientem, obsługa komputera, dobra organizacja czasu pracy, zorientowanie na wyniki, zdolnosci interpersonalne, wysoka motywacja do pracy


Miejsce pracy: Jana Pawła II 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV, skierowanie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi