Numer oferty: StPr/21/0440
- Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku - obez obsługi kasowej,
- Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu bankowości digital,
-Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- Rozpoznawianie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań,
- Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnie z najwyższymi standardami Grupy BNPP,
- Efektywne realizowanie celów
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jana Pawła II 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.