Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/03/2021.

Doradca Klienta

Mielec, podkarpackie

NEONET S.A.

Opis stanowiska pracy

Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?

  • śledzenie najświeższych nowinek ze świata współczesnej technologii, a następnie dzielenie się wiedzą o nich z Klientami
  • zdobywanie doświadczenia w najpotężniejszej współcześnie dziedzinie - w handlu, dzięki szkoleniom i codziennej pracy w sklepie
  • obsługa Klientów oraz pomoc w doborze najlepszego dla nich sprzętu – takiego, który sprawi, że poczują się komfortowo nawet podczas rutynowych, codziennych czynności
  • aktywna sprzedaż oraz realizacja założonych planów sprzedażowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii
  • jako członka zespołu - budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami

Jeśli:

  • jesteś pasjonatem elektroniki, chętnym poznawania coraz to nowszych technologii
  • wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji
  • praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem nakręca Cię do działania
  • jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem innych :)

Wymagania

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Konkursy sprzedażowe
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Rabaty pracownicze
  • Środki do dezynfekcji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów
  • Maseczki oraz rękawiczki

Prezentacja firmy

Firma NEONET S.A. z siedzibą we Wrocławiu, jest jedną z wiodących w Polsce sieci sprzedaży... hurtowej i detalicznej sprzętu AGD, RTV i IT. Obecnie posiada przeszło 500 sklepów pod logo NEONET.

Sieć oferuje szeroką gamę produktów z branży RTV, AGD, IT, FOTO, GSM i multimediów oraz bogaty pakiet usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów, w tym szeroki wachlarz usług kredytowych (raty, przedłużona gwarancja). Obecność sklepów w kilkuset miastach Polski gwarantuje Klientom łatwy dostęp do oferty.

Misją NEONET jest zaspokojenie potrzeb klientów poprzez zapewnienie łatwego dostępu do produktów i usług ułatwiających życie i dostarczających rozrywkę. Od początku działalności firma buduje wśród Klientów świadomość marki nowoczesnej, oferującej atrakcyjne produkty w najlepszych cenach na rynku. Firma w swoich działaniach kieruje się mottem: „NEONET. U nas najdroższy jest Klient”. Starania te znalazły odzwierciedlenie w opinii Klientów - w 2008 r. NEONET został uhonorowany „Godłem Jakości Obsługi ”.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Elektronika / Telekomunikacja
do góry