Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0272


Obowiązki:

obsluga klienta, budowanie, utrzymanie relacji z klientami oraz zapewnienie efektywnej sprzedazy oferowanych produktów, inicjowanie oraz prowadzenie akcji promocyjnychi marketingowych, realizowanie nowych standartów sprzedaży opartych na precyzyjnymbadaniu potrzeb klienta, zwiększanie portfela kredytów klientów przy zachowaniu standartów jakości i dochodowości, pelna obsługa wniosków kredytowych, aktywny udzial w realizacji celów sprzedażoowych, kreowanie pozytywnego wizerunku Banku Społdzielczego w Łańcicie



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)



Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 4, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi