#

DORADCA KLIENTA

S8 S.A.

Gliwice, śląskie

S8 S.A.
O firmie

Nasza firma S8 to outsourcingowe Centrum Obsługi Klienta.
Realizujemy kilkanaście projektów dla największych firm w Polsce. Aktualnie powiększamy projekt związany z obsługą infolinii banku. W tym roku otrzymaliśmy statuetkę Outsourcing Stars 2019 dla najszybciej rozwijającej się firmy w kategorii Call Contact Centre.
Pracuje u nas już ponad 250 osób!
Prowadzimy rekrutację na stanowisko:

DORADCA KLIENTA

Miejsce pracy:
Gliwice

Pracując w S8:

  • poznasz otwartych i pomocnych ludzi, którzy będą Cię wspierać na każdym etapie pracy
  • możesz uczestniczyć w licznych konkursach
  • przeżyjesz ciekawe eventy firmowe. Fontanna czekoladowa, wyścigi zdalnie sterowanych samochodów czy turniej w Fifę to niektóre z przykładów urozmaicenia dnia pracy
  • jako pracownik będziesz zaproszony na Galę Wręczenia Gwiazd S8. Raz w roku przyznajemy statuetki Gwiazd dla najlepszych pracowników. W tym roku naszą Galę poprowadzi Krzysztof Ibisz
  • dostajesz możliwość skorzystania z pakietów dodatkowych benefitów. (Karta OK System - Gold (upoważnia do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych), Ubezpieczenie grupowe)
  • masz możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej.

Zapewniamy Tobie:

  • przede wszystkim bezpieczeństwo i stabilizację finansową, oferując przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • szkolenie wstępne z wykwalifikowanymi trenerami
  • poszerzanie wiedzy poprzez udział w cyklicznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje i rozszerzających zakres wiedzy i kompetencji
  • wsparcie Koordynatora Zespołu, Trenera oraz Kierownika Projektu

Nasze oczekiwania wobec kandydata:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Dyspozycyjność
  • Pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Duże pokłady cierpliwości
  • Bezproblemowa obsługa komputera
  • Wysoki poziom komunikatywności
  • Chęć poszerzania wiedzy
  • Pozytywne nastawienie

Proszę o przesłanie CV. Chętnie zaproszę Cię do naszej firmy na rozmowę.

PROJEKT: INFOLINIA BANKU

Jako Doradca Klienta będziesz zajmować się:

  • telefoniczną obsługą klienta w zakresie obsługi produktów i usług bankowych
  • realizacją wyznaczonych celów jakościowych

Doświadczenie zawodowe jest jak najbardziej mile widziane. Nim zaczniesz wykonywać swoje obowiązki przejdziesz szkolenie, które przygotuje Cię do pracy.

Więcej informacji przekażemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej. Wyślij swoje CV, a odezwiemy się do Ciebie.
S8 S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi