Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0746


Obowiązki:

• Aktywne poszukiwanie klientów - głównie przez telefon
• Wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku i pozyskiwanie nowych
• Zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii
• Wykorzystywanie umiejętności obsługi transakcji gotówkowych i bezgotówkowych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
  • ambicja i chęć rozowju
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : biegłość w posługiwaniu się aplikacjami na smartfonie[Umiejętność 1] : chęć do nauki (procedury!)[Inne] : • umiejętność pracy z ludźmi, wyrozumiałość i empatia • pomysłowość i aktywność w pozyskiwaniu klientów • śmiałość, przebojowość, inicjatywa


Miejsce pracy: Zdrojowa 3, 87-720 Ciechocinek, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV należy przesyłać na adres e-mail galex@poczta.onet.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Bankowość

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi