#

Doradca Klienta ds. Marketingu Internetowego

Shoper

31-280 Kraków, małopolskie

Shoper
Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Doradca Klienta ds. Marketingu Internetowego

Miejsce pracy: 31-280 Kraków

Shoper dostarczając oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego również wspiera swoich klientów w procesie sprzedaży przeprowadzając dla nich kampanie reklamowe prowadzone w oparciu o Google Shopping, Facebook Ads oraz Allegro Ads. Naszymi Klientami są sklepy internetowe. Wiesz jak sprawić by sklep internetowy podwoił swoją sprzedaż? Witaj na pokładzie. Na obejmowanym stanowisku będziesz odpowiadać za utrzymanie klienta, który posiada usługi takie jak: Google Shopping,Facebook Ads oraz Allegro Ads.

 

Będziesz pomagać sklepom Shoper rosnąć i zdobywać większe ilości zamówień poprzez:

  • badanie potrzeb oraz analizę potencjału reklamowego klienta,
  • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi klientami,
  • doradztwo w zakresie kampani reklamowych w internecie (Google Shopping, Facebook Ads, Allegro Ads),
  • współpracę ze specjalistami SEO/SEM/Social Media w zakresie analizy prowadzonych kampanii reklamowych,
  • analizę bieżących danych oraz sprawne prezentowanie ich klientowi,
  • prowadzenie rozmów wychodzących i kontakt mailowy z naszymi klientami,
  • udział w projektowaniu działań, mających na celu automatyzację procesów, związanych z prowadzeniem kampanii.

Kogo poszukujemy?

  • fascynata reklamy internetowej posiadającego ogólną znajomość produktów i usług reklamowych z Google Shopping, Facebook Ads oraz Allegro Ads,
  • osoby, która potrafi wyciągnąć wnioski z przeprowadzonych działań, skutecznie analizować dane dot. potencjału reklamowego sklepów internetowych,
  • osoby rzetelnej i niezapominającej o priorytetach,
  • osoby doświadczonej w obsłudze telefonicznej klienta B2B, najlepiej w branży marketingowej/e-commerce (min. 1 rok),
  • atutem będzie także doświadczenie w sprzedaży telefonicznej usług,
  • osoby, która rozumie takie pojęcia jak ROAS, CTR, CPC,
  • kogoś kto ma duży poziom empatii dla klienta oraz potrafi pracować w oparciu o jego cele biznesowe.

My mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00,
  • po okresie próbnym elastyczne godziny pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00 ważne abyśmy mogli spotkać się w ciągu dnia i porozmawiać o bieżących projektach (ale uwaga - nie pracujemy zdalnie),
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach bez ograniczeń…,
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko,
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, kawa, owoce i inne…,
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro,
  • bezpłatny parking dla pracowników,
  • płaską strukturę w firmie-dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projek.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi