Dla naszego Klienta – firmy call center, zajmującej się sprzedażą towarów i usług dla swoich klientów, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: KatowiceOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami w celu przedstawienia oferty firmy,
- Obsługa klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wysokiej kultury osobistej i motywacji do działania,
- Bezbłędnej wymowy oraz stosowania poprawnej polszczyzny,
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, rzetelności.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (pensja stała oraz system premiowy),
- Pracę w stałych godzinach w systemie jednozmianowym,
- Stałą pracę w renomowanej firmie,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Odpowiednie wdrożenie do pracy, w tym szkolenia sprzedażowe, produktowe,
- Przyjazną atmosferę pracy.