Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
Doradca ds. obsługi klienta
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub średnie.
- Minimum 4 lata doświadczenia w zakresie obsługi klienta i sprzedaży.
- Biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętności sprzedażowe, budowania trwałych relacji z klientami.
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
- Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się.
- Inicjatywa w działaniu, proponowanie ulepszeń.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Samodzielna realizacja zadań z zakresu:
- kompleksowej obsługi klienta zgodnie z potrzebami Spółki,
- kompleksowej obsługi klienta zgodnie z wytycznymi Grupy TAURON.
Co oferujemy?
- Umowę o pracę na zastępstwo.
- Atrakcyjny system premii motywacyjnej.
- Realne możliwości rozwoju - m.in. bezpłatny dostęp do platformy e learning.
- Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem.
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
- Pakiet benefitów (Pracowniczy Program Emerytalny, prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe).