Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/05/2019.

Doradca ds. Obsługi klienta

Bytom, śląskie

Vocare BPO Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nasze oczekiwania?

  • Energia i chęci do pracy
  • Systematyczność
  • Zaangażowanie
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Wysoka kultura osobista
  • Gotowość do długofalowej współpracy
  • Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

 

Twoje zadania.

  • Umawianie spotkań lub rozmów z ekspertami danej branży
  • Wzbudzanie potrzeby klienta produktem naszego Zleceniodawcy
  • Odpowiedzi na zapytania klientów
  • Dbałość o przedstawienie szczegółowych informacji dla klientów

 

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę nawet po miesięcznym okresie próbnym
  • Gwarantowaną podstawę wynagrodzenia
  • Wysokie progi prowizyjne w oparciu o projekty nie sprzedażowe
  • Lekką, ciekawą pracę od poniedziałku do piątku, wyłącznie w godzinach porannych (8:00 – 15:00)
  • Rodzinną atmosferę
  • Szkolenia rozwijające kompetencje
  • Swobodę wypowiedzi podczas rozmów telefonicznych z klientami
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Spotkania integracyjne

 

APLIKUJ DO NAS!

Prezentacja firmy

Vocare BPO
to outsourcingowe contact center tworzone przez ekspertów z branży.... 
Dostarczamy kompleksowe usługi telemarketingowe, zapewniamy outsourcing całego procesu sprzedaży i obsługi klienta. Dynamicznie dostosowujemy się do zmiennych trendów i potrzeb rynkowych. Realizując z klientem wspólną misję, wspólną wizję i wspólny cel.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja / Sekretariat
do góry