#

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA W J.NIEMIECKIM

CAPITA (POLSKA ) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2161


Obowiązki:

1.Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzace i wiadomości)
2.Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów
3. Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.)
4.Wprowadzanie zmian w systemie
5. Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
6.Sprzedaż i promowanie produktów w trakcie rozmowy z klientem. GODZINY PRACY: (projekt otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 8-24; zmiany ustalane według grafiku, cały etat to praca 5 dni w tygodniu po 8h dziennie)



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wykształcenie:

  • brak lub niepełne podstawowe

Pozostałe wymagania:

  • Dobra umiejętność obsługi komputera. Data rozpoczęcia zatrudnienia 07.01.2025 r./02.02.2025 r./ 02.03.2025 r.


Miejsce pracy: Wrocławska 152a, 45-835 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
30
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi