Zagraj na pozycji:
Doradca ds. Kontaktu z Klientami na Odległość
Miejsce pracy: Piątek
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Jeżli:
- Posiadasz co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku doradcy klienta w sklepie (doświadczenie w branży DIY będzie dodatkowym atutem)
- Lubisz kontakt z ludźmi i umiesz badać potrzeby klientów
- Sprawnie obsługujesz komputer
- Jesteś zainteresowany rozwojem w obszarze e-commerce (sklep internetowy)
- Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku
Będziesz odpowiedzialny za:
- Udzielanie informacji klientom (przez telefon, e-miał, chat)
- Przyjmowanie, obsługę i monitorowanie zamówień i reklamacji
- Reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi
- Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta
Oferujemy Ci:
- Umowę o pracę;
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;
- Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj naszych zawodników:
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.