Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/05/2018.

District Manager

Rzeszów, podkarpackie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

District Manager
Rzeszów
NR REF.: 1100096


Twoja następna firma
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży odzieżowej, poszukujemy kandydata na stanowisko District Managera(region: Polska południowo- wschodnia).



Twoje następne stanowisko
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie całościowe koordynowanie regionu oraz zarządzanie podległym zespołem pracowników, wraz z rekrutowaniem nowych pracowników. Rozwój regionu pod kątem sprzedaży i założonych celów będą należały do codziennych obowiązków. District Manager będzie odpowiedzialny za dbanie o zapewnianie przez zespoły najwyższej jakości obsługi klienta oraz odpowiedniej, zgodnej ze standardami ekspozycji towarów w sklepie. Do podstawowych obowiązków będzie także należała analiza wyników regionu, działań konkurencji oraz monitorowanie zmian rynkowych.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zapraszamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie w zarządzaniu regionem zdobyte na podobnym stanowisku w branży Retail. Warunkiem koniecznym jest umiejętność kierowania zespołem pracowników; motywowania go i rozwijania. Poszukujemy osoby zainteresowanej branżą fashion, odznaczającej się umiejętnością wyznaczania celów oraz ich kontrolowania. Szukamy osoby o wysoko rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych i analitycznych oraz mobilnej.


Co zyskujesz?
Nasz Klient zapewnia atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, odpowiedzialne zadania, pakiet benefitów pozapłacowych, niezbędne narzędzia pracy oraz pełne wdrożenie w stanowisko.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry