Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
Identyfikowanie i opracowywanie rozwiązań spełniających wymagania technologiczne klienta
Kontakt z klientem za pomocą narzędzi takich jak czat, poczta e-mail, telefon, formularze internetowe, live chat
Badanie potrzeb w celu określenia oczekiwań biznesowych w celu dokładnego sprecyzowania jego potrzeb
Umiejętne omówienie portfolio oferowanych technologii i produktów firmy oraz angażowanie klienta w celu rozpoznania możliwości biznesowych
Doradztwo przedsprzedażowe w aspektach technicznych i związanych z zakupem i procesem przed sprzedaży
Wymagania:
Znajomość języka niemieckiego (na poziomie min. B2) oraz języka angielskiego (na poziomie min. B2)
Chęć do nauki i rozwoju (zaplanowane szkolenia wdrożeniowe i produktowe)
Komunikatywność oraz swoboda wypowiedzi
Doświadczenie związane z obsługą klienta będzie dużym atutem
Dyspozycyjność w godzinach 8.00-16.00 i 9.00-17.00
Oferta:
Możliwość zdobycia wartościowego doświadczenia w międzynarodowej firmie oraz rozwoju w strukturach organizacji
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności