Digital Marketing Specialist and Webmaster
Miejsce pracy: PoznańZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Uzupełnianie i aktualizowanie opisów i parametrów technicznych produktów w e-sklepie
• Ustawianie promocji, sprzedaż akcji
• Ustawianie banerów, przekazów reklamowych – we współpracy z działem graficznym centrali
• Aktualizowanie informacji o firmie (kontakty, godziny otwarcia sklepów itp.)
• Informowanie o nowościach i bieżących wydarzeniach w firmie
• Prowadzenie bloga – przy wsparciu copywriterów centrali
• Regularne zarządzanie profilem na Facebooku oraz Instagramie
• Ustawienia kampanii we współpracy z nową agencją online
• Orientacja i ocena analityki Google
• Tworzenie i dystrybucja biuletynów
• Współpraca z centralą firmy
*Możliwość pracy częściowo zdalnej – 1 dzień tygodniowo w biurze w Gorzowie Wielkopolskim*
WYMAGANIA:
• Preferowany stopień naukowy (BS/MS) w marketingu lub pokrewnej dziedzinie (szkoła średnia jeśli posiadasz duże doświadczenie marketingowe/cyfrowe
• Min. 4-letnie doświadczenie w pracy w marketingu digitalnym
• Doświadczenie w optymalizacji stron docelowych i ścieżek użytkownika
• Doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu kampaniami SEO/SEM, e-mailami, mediami społecznościowymi i/lub displayowymi kampaniami reklamowymi
• Wysoka kreatywność i doświadczenie w identyfikowaniu docelowych odbiorców i opracowywaniu kampanii cyfrowych, które angażują, informują i motywują
• Elokwencja, zdolność do inspirowania silnej współpracy
• Solidna znajomość narzędzi do analizy stron internetowych (np. Google Analytics/Konsola)
• Praktyczna wiedza na temat konfigurowania/optymalizacji kampanii Google Adwords, kampanii LinkedIn
• Praktyczna znajomość Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign
• Znajomość programowania i ograniczeń HTML, CSS i JavaScript
• Bardzo dobre umiejętności analityczne i ustrukturyzowane myślenie oparte na danych
• Biegła znajomość języka angielskiego (czeskiego/słowackiego jest zaletą)