#

Desktop Analyst with French

WiPjobs

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

After an induction training you will be able to:

- Deliver service and support to end-users using and operating automated call distribution phone software, via remote connection or over the Internet

- Provide helpdesk support and resolve problems to the end user’s satisfaction

- Monitor and respond quickly and effectively to requests received through the IT helpdesk

- Monitor Service Desk for tickets assigned to the queue and process first-in first-out based on priority

- Gather customer’s information and determine the issue by evaluating and analyzing the symptoms

Wymagania

Before you start our induction training we will check if you have:

- Fluent knowledge of French

- Communicative English (at least B1/B2 level)

- Pro-client attitude and communication skills

- Customer service experience (is an asset but is not necessary)

- Team player, problem-solving attitude and efficient task management skills

- Ability to prioritize workload to best meet customer requirements

- Ability to work on shifts 24/5

Prezentacja firmy

WiPjobs focuses its business on qualified, professional and skill... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
7
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi