W PragmaGO.tech będziesz tworzyć produkty finansowe online pomagające przedsiębiorcom w rozwoju ich firm.
Wraz z zespołem będziesz pracować nad oprogramowaniem zmieniającym rzeczywistość biznesową konsumentów
U nas będziesz odpowiedzialny za:
- ustanowienie procesów i narzędzi, które pomagają w realizacji projektów,
- zarządzanie backlogiem produktu, wyznaczaniem piorytetów i monitorowaniem postępów prac,
- współpracę z biznesem, proponowanie nowych sposobów pracy i wdrażanie usprawnień,
- pomaganie zespołom w dostarczaniu oprogramowania na czas w oparciu o wskaźniki Agile,
- zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi członkami zespołu a klientem.
Na co dzień będziesz współpracować z architektami, analitykami, developerami, testerami, zespołem wsparcia klienta oraz z Zarządem
Wynagrodzenie 8000 -14000 netto/B2B lub 7500 - 13500 brutto/UoP
Oferujemy
- formę współpracy dostosowaną do Twoich potrzeb,
- elastyczne godziny pracy oraz wybór między pracą zdalną a pracą w biurze,
- możliwość doskonalenia swoich kompetencji podczas szkoleń wewnętrznych oraz budżet na samorozwój,
- bezpłatny parking,
- dopłatę do karty sportowej i opieki medycznej,
- pyszną kawę i herbatę oraz wyśmienite przekąski,
- last but not least: zgrany zespół w pracy i po pracy; w zimie jeździmy w góry a latem na Mazury. Biegamy w Runmageddonie i bawimy się podczas wspólnych meczów CS’a.
- min. 3-letniego doświadczenie w prowadzeniu projektów IT,
- umiejętności skutecznego komunikowania się z zespołem programistów i interesariuszami ze strony biznesu,
- samodzielności i odpowiedzialności za prowadzone projekty,
- praktycznej znajomości narzędzi Jira i Confluence,
- znajomości metodyk zwinnych,
- znajomości zagadnień z zakresu branży e-commerce lub branży finansowej.
Jesteśmy zespołem specjalistów IT, którzy codziennie wprawiają w ruch us... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.