Customer Support Specialist with Spanish
Poznań Customer Support Specialist with Spanish
Poznań
NR REF.: 1126415
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy w Poznaniu, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. obsługi zapytań klientów z bardzo dobrą znajomością języka hiszpańskiego.
Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa zapytań ze strony Klientów. Będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie relacji, udzielanie informacji i rozwiązywanie bardziej skomplikowanych spraw, czy wprowadzanie danych do systemu.
Idealny kandydat znakomicie posługuję się językiem hiszpańskim zarówno w mowie i w piśmie. W stopniu komunikatywnym posługuje się również językiem angielskim. Musi mieć wykształcenie wyższe (tytuł licencjata lub magistra), być osobą komunikatywną i otwartą na kontakty z ludźmi. Doświadczenie w Customer Service będzie atutem.
Firma oferuje swoim pracownikom stałe zatrudnienie, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, wiele szkoleń rozwojowych oraz możliwość awansu w strukturach organizacji.
Jeśli uważasz, że spełniasz powyższe kryteria i bardzo chętnie podejmiesz pracę w pełnym wymiarze godzin w międzynarodowym środowisku, prześlij swoje CV poprzez przycisk „Aplikuj” znajdujący się na stronie.
Poznań
NR REF.: 1126415
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy w Poznaniu, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. obsługi zapytań klientów z bardzo dobrą znajomością języka hiszpańskiego.
Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa zapytań ze strony Klientów. Będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie relacji, udzielanie informacji i rozwiązywanie bardziej skomplikowanych spraw, czy wprowadzanie danych do systemu.
Idealny kandydat znakomicie posługuję się językiem hiszpańskim zarówno w mowie i w piśmie. W stopniu komunikatywnym posługuje się również językiem angielskim. Musi mieć wykształcenie wyższe (tytuł licencjata lub magistra), być osobą komunikatywną i otwartą na kontakty z ludźmi. Doświadczenie w Customer Service będzie atutem.
Firma oferuje swoim pracownikom stałe zatrudnienie, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, wiele szkoleń rozwojowych oraz możliwość awansu w strukturach organizacji.
Jeśli uważasz, że spełniasz powyższe kryteria i bardzo chętnie podejmiesz pracę w pełnym wymiarze godzin w międzynarodowym środowisku, prześlij swoje CV poprzez przycisk „Aplikuj” znajdujący się na stronie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.