Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient to wiodąca agencja e-commerce posiadająca biura w Polsce, Szwecji i na Filipinach, która współpracuje z najlepszymi markami cyfrowymi na całym świecie. Produkt firmy opiera się na własnej zaprojektowanej i opracowanej platformie sklepowej.
Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta ambitnej osoby na stanowisko Customer Support Specialist (1st/2nd line), która chce być częścią dynamicznie rozwijającej się firmy.
Miejsce pracy : Wrocław/ 100% zdalnie
Twój zakres obowiązków :
obsługa przychodzących zgłoszeń w systemie ( pierwsza linia wsparcia),
wsparcie w kwestiach związanych z integracjami, analizami i sprawami strategicznymi związanymi z e-commerce i cyfrowym biznesem klienta ( druga linia wsparcia)
wsparcie w rozwiązywaniu błędów krytycznych, awarii na stronach klientów, oraz przekazywanie spraw odpowiednim zespołom, aby efektywnie rozwiązywać problemy klientów.
Benefity :
stabilne zatrudnienie w oparciu o B2B lub UoP,
możliwość 100% pracy zdalnej,
swobodna, niekorporacyjna atmosfera,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju umiejętności dzięki współpracy z silnymi międzynarodowymi markami przy innowacyjnych projektach,
możliwość wyjazdu do biura w Sztokholmie.
Aplikuj jeśli :
masz doświadczenie na podobnym stanowisku (+/- 2 lata),
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min.B2),
nie jest Ci obcy świat e-commerce oraz IT,
potrafisz znaleźć wspólny język zarówno z zespołem technicznym jak i z użytkownikami biznesowymi,
jesteś osobą samodzielną z kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?