Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/02/2021.

Customer Support Agent with Korean

Rzeszów, podkarpackie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Person employed on this position will be responsible for:

  • Offering support and solving end user issues in the client software applications,
  • Faithful translation of documents into Korean language,
  • Comprehensive customer service and looking after company’s reputation,
  • Participation in internal communication between English and non-English speaking employees to ensure understanding and improve peers’ language competences.

 

From candidates we expect:

  • Readiness to work in shift work system, including weekends and holidays.
  • English language at B2/C1 level and native Korean,
  • At least 1 year of experience in customer service area,
  • Legal authorization to work in Poland,
  • Good computer skills,
  • Strong verbal and oral communication skills,
  • Experience in using a ticketing system would be an asset.

 

The employer offers:

  • Stable employment based on employment contract in dynamically developing company,
  • Employment in home office and shift work system,
  • Company’s laptop and all the necessary devices,
  • A 2-week introductory training.

 

Wymagania

For our client - a dynamically developing company specializing in the high technology industry, we are seeking a candidate for the position of:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry