Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/11/2019.

Customer Sevice Specialist

Łodź, łódzkie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:

  • Obsługa klienta telefoniczna i meilowa w językach angielskim i francuskim

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Znajomość języka francuskiego na poziomie B1/B2
  • Orientacja na Klienta
  • Znajomość MS office

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenia
  • Pakiet benefitów
  • Szkolenia
  • Pracę w międzynarodowym środowisku

Oferta dotyczy pracy stałej.


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry