Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/07/2019.

Customer Services Specialist with French

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Services Specialist with French
Poznań
NR REF.: 1124956

Hays Poland are currently recruiting for a customer services with French in Poznan area.

Duties for the correct candidate :
-providing a premium brand experience and customer services
-support customer with purchasing products
-order enquiries via a phone and email
-communicating with Team Leaders

Candidate must have high school diploma or equivalent . Good knowledge of the Microsoft Office tools (Outlook , Excel , Word ) and Social Media .We looking for a positive , enthusiastic candidates , willing to learn new skills and grow with the company.

SAP / ERP knowledge would be advantage, but not essential.
Candidate must haveadvanced French and English language skills.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
Zapisz ofertę
do góry