Customer Service with English
WroclawCustomer Service with English
Wroclaw
NR REF.: 1157132
Twoje następne stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży oraz Obsługi klienta
Zadania na tym stanowisku
- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów z Regionu CEE ,
- komunikacja z klientami (telefoniczna, mailowa, poprzez inne komunikatory),
- obsługa zamówień w systemie operacyjnym,
- realizacja planów sprzedaży,
- terminowość wykonania działań operacyjnych dotyczących projektów sprzedażowych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- znajomości języka angielskiego min. B2/C1
- bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel),
- znajomości specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service/ dział eksportu, znajomość rynków CEE
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w pracy z systemem klasy ERP i CRM
- nastawienia na realizację celów,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
Mile widziana znajomość języka rosyjskiego.
Co zyskujesz?
Międzynarodowe śrdowisko pracy, jasną ścieżkę kariery, stałość zatrudnienia. Benefity i atrakcyjne wynagrodzenie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Wroclaw
NR REF.: 1157132
Twoje następne stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży oraz Obsługi klienta
Zadania na tym stanowisku
- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów z Regionu CEE ,
- komunikacja z klientami (telefoniczna, mailowa, poprzez inne komunikatory),
- obsługa zamówień w systemie operacyjnym,
- realizacja planów sprzedaży,
- terminowość wykonania działań operacyjnych dotyczących projektów sprzedażowych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- znajomości języka angielskiego min. B2/C1
- bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel),
- znajomości specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service/ dział eksportu, znajomość rynków CEE
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w pracy z systemem klasy ERP i CRM
- nastawienia na realizację celów,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
Mile widziana znajomość języka rosyjskiego.
Co zyskujesz?
Międzynarodowe śrdowisko pracy, jasną ścieżkę kariery, stałość zatrudnienia. Benefity i atrakcyjne wynagrodzenie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.