Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/05/2021.

Customer Service with English & Portuguese

Poznan, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service with English & Portuguese
Poznan
NR REF.: 1147803

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z obszaru obsługi Klienta z siedzibą w Poznaniu poszukujemy osób na stanowisku Customer Service Representative z j. angielskim i portugalskim:

Zakres obowiązków:
  • Obsługa klienta, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące wsparcia technicznego
  • Wsparcie klientów w dostarczeniu rzetelnych i dokładnych informacji
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług,
  • Rozwiązywanie zapytań klientów zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi klienta i polityki bezpieczeństwa danych
  • Współpraca z innymi działami firmy

 Oczekiwania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (obsługa klienta, administracja etc.)
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2
  • Znajomość j. portugalskiego na poziomie B2/C1
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne, oraz umiejętność pracy pod presją czasu

 Oferujemy:
  • Pracę w formie zdalnej,
  • Pracę od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 20:00 z możliwością dostosowania grafiku
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, kartę sportową etc.
  • Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym dynamicznym środowisku

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry