Opis stanowiska pracy
Customer Service with English and SAP
Piekary Śląskie
NR REF.: 1176361
O Roli:
Twoim głównym zadaniem będzie ciągłe doskonalenie Customer Experience.
Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada na zapytania klientów i służy im wszelką pomocą i radą.
Obowiązki:
- Gromadzenie istotnych informacji aby dokładnie odpowiadać na wszystkie zapytania klientów dotyczące: - dostępności produktów, stanów magazynowych, cenników, czasów realizacji, minimalnej ilości i/lub wartości zamówienia,
- Śledzenie i rozwiązywanie problemów klientów w odpowiednim czasie,
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki i produkcji.
- Maksymalizacja przychodów,
- Budowanie profesjonalnych relacji z kontrahentami i powiązanymi kontaktami,
- Analiza wymagań klientów, dopasowywanie produktów do potrzeb klienta - upewnianie się, że oferta jest odpowiednia pod względem technicznym, komunikując się z innymi działami i personelem w celu określenia i wyjaśnienia wymagań projektowych,
- Korzystanie z wiedzy technicznej do tworzenia oferty,
- Bycie łącznikiem pomiędzy zintegrowanym łańcuchem dostaw (ISC), logistyką, finansami a działem sprzedaży, aby spełniać oczekiwania klientów,
- Usprawnianie cyklu end-to-end.
Umiejętności I Doświadczenie:
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Customer Service lub pokrewnym,
- Doświadczenie z systemem SAP SD lub MM (minimum 2 lata doświadczenia),
- Znajomość języka angielskiego (minimum B2+),
- Znajomość pakietu Microsoft Office,
- Orientacja na analizę problemów i ich rozwiązanie,
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
- Doskonałe zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne,
- Silne umiejętności pracy zespołowej – praca z zespołami wewnętrznymi i między funkcyjnymi,
- Umiejętność priorytetyzacji zadań,
- Umiejętność pracy w dynamicznych i stresujących warunkach.
Nasz Klient Oferuje:
- Możliwość rozwoju umiejętności i kwalifikacji, podejmowania nowych wyzwań i odkrywania siebie na nowo w firmie
- Możliwość reprezentowania firmy wobec kluczowych klientów i aktywnego budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
- Praca w wielozadaniowym zespole, który wykonuje różnego rodzaju działania i zapewnia pełną obsługę Klienta;
- Kontakt z klientami i ekspertami ze wszystkich obszarów biznesowych na całym świecie, da Ci szansę wykorzystania swoich zdolności językowych na co dzień,
- Dedykowany program wdrożeniowy, plan szkoleń i wszelkie wsparcie potrzebne w trakcie okresu próbnego,
- Dofinansowanie do urlopów,
- Praca hybrydowa.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/04/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa