Opis stanowiska pracy
Customer Service Team Leader
Katowice
NR REF.: 1180126
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world’s largest express transportation company. The FedEx Express global transportation network provides rapid, reliable, time-definite delivery of documents, packages, and freight shipments worldwide. For future team members, as part of one of the strongest transportation and logistics companies, this means more opportunities to grow.
You’ll be responsible for:
- Helping in achieving optimum individual and team performance through effective and consistent application of approved processes, methods, and practices
- Using established methods to audit and document results for defined areas
- Providing employee feedback and coaching as needed to achieve required standards
- Acting as a subject-matter expert, helping other team members deal with emergencies
- Identifying training needs for the individual/team/ department by analyzing operational performance results and by reviewing employee and team performance against key service indicators
- Reviewing and planning defined elements of the operation (shift patterns, overtime, equipment renewal/repair, allocation of duties, etc)
- Monitoring and controlling the flow of work to ensure departmental targets and standards are met
What you39ll need to succeed:
- Previous experience in Team Leader/Supervisor position
- Fluent English language (min. B2)
- Strong aptitude for managing team performance
- Great Excel skills
- Effective communication skills and problem-solving skills
- Conflict resolution skills
What do we offer?
- Benefits package (medical care, insurance, Multisport card, catering vouchers, discounts on FedEx services)
- Efficient, fully remote recruitment process
- Opportunity for career development in an international organization
- Support from the organization for personal and professional development opportunities
Sounds great? Don39t hesitate and apply!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka