Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 01/08/2021.

Customer Service Team Leader

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: KATOWICE + praca zdalna

Obowiązki:

  • Zarządzanie 15 osobowym zespołem Specjalistów ds. telefonicznej obsługi Klienta z USA (pierwsza linia wsparcia)
  • Praca w systemie zmianowym w nowym biurze w centrum Katowic

Wymagania:

  • Wcześniejsze doświadczenie w call center / obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu zespołem (do 15 osób)
  • Doświadczenie w mentoringu/coachingu członków zespołu
  • Znakomity angielski w mowie i piśmie
  • Silne umiejętności interpersonalne, doskonałe zdolności komunikacyjne, umiejętności rozwiązywania problemów oraz determinacja
  • Zorientowanie na Klienta
  • Znajomość technologii, nowych rozwiązań technologicznych
  • Możliwość pracy w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w weekendy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatki za pracę w godzinach nocnych, benefity
  • Umowa o pracę - pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące, kolejna na okres nieokreślony
  • Szkolenie
  • Praca w biurze w centrum Katowic
  • Unikalną i swobodną kulturę pracy

 

Zainteresowany? Zainteresowana?

Prześlij do nas swoje CV w jęz. angielskim!



Numer referencyjny: CCM/21

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry