Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Customer Service Team Leader
Miejsce pracy: Katowice
Miejsce pracy: KATOWICE + praca zdalna
Obowiązki:
Zarządzanie 15 osobowym zespołem Specjalistów ds. telefonicznej obsługi Klienta z USA (pierwsza linia wsparcia)
Praca w systemie zmianowym w nowym biurze w centrum Katowic
Wymagania:
Wcześniejsze doświadczenie w call center / obsłudze Klienta
Doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu zespołem (do 15 osób)
Doświadczenie w mentoringu/coachingu członków zespołu
Znakomity angielski w mowie i piśmie
Silne umiejętności interpersonalne, doskonałe zdolności komunikacyjne, umiejętności rozwiązywania problemów oraz determinacja
Zorientowanie na Klienta
Znajomość technologii, nowych rozwiązań technologicznych
Możliwość pracy w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w weekendy
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatki za pracę w godzinach nocnych, benefity
Umowa o pracę - pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące, kolejna na okres nieokreślony
Szkolenie
Praca w biurze w centrum Katowic
Unikalną i swobodną kulturę pracy
Zainteresowany? Zainteresowana?
Prześlij do nas swoje CV w jęz. angielskim!
Numer referencyjny: CCM/21
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?