Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Customer Service Team Leader
Miejsce pracy: Katowice
Miejsce pracy: KATOWICE (nie jest to praca zdalna)
Obowiązki:
- Zarządzanie 15 osobowym zespołem Specjalistów ds. telefonicznej obsługi Klienta z USA (pierwsza linia wsparcia)
- Praca w systemie zmianowym w nowym biurze w centrum Katowic
Wymagania:
- Wcześniejsze doświadczenie w call center / obsłudze Klienta
- Doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu zespołem (do 15 osób)
- Doświadczenie w mentoringu/coachingu członków zespołu
- Znakomity angielski w mowie i piśmie
- Silne umiejętności interpersonalne, doskonałe zdolności komunikacyjne, umiejętności rozwiązywania problemów oraz determinacja
- Zorientowanie na Klienta
- Znajomość technologii, nowych rozwiązań technologicznych
- Możliwość pracy w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w weekendy
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatki za pracę w godzinach nocnych, benefity
- Umowa o pracę - pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące, kolejna na okres nieokreślony
- Szkolenie
- Praca w biurze w centrum Katowic
- Unikalną i swobodną kulturę pracy
Zainteresowany? Zainteresowana?
Prześlij do nas swoje CV w jęz. angielskim!
Numer referencyjny: CCM/21
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.