Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/01/2022.

Customer Service Team Lead

Łódż, zagranica

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Team Lead.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest wiodący światowy dostawca odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papieru. Organizacja prężnie rozwija się i rokrocznie notuje wzrosty, poszerzając jednocześnie swoje usługi o te najbardziej zaawansowane technologicznie.

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za koordynowanie kilkunasto-osobowego zespołu Customer Service i zapewnienie terminowości realizowanych usług
  • Wspieranie zespołu i koordynacja przydzielonych zadań
  • Odpowiedzialność za wskaźniki efektywności KPI działu Customer Service i działania zmierzające poprawie i usprawnieniu ich realizacji
  • Zapewnienie właściwej komunikacji i potwierdzenia zamówień dla klientów oraz fakturowania zgodnie z ustalonym cyklem
  • Nadzorowanie danych systemowych odnośnie klientów
  • Przyjmowanie, przetwarzanie i potwierdzanie zamówień kluczowych klientów
  • Monitorowanie i podejmowanie stosownych działań odnośnie planów sprzedaży, limitów udzielanych kredytów oraz zaległych płatności
  • Współpraca z Łańcuchem Dostaw i Sprzedażą w celu osiągnięcia planów sprzedaży oraz informowanie o wszystkich zagrożeniach realizacji zobowiązań wobec klientów lub osiągnięcia planów sprzedaży
  • Kontakt z działami Sprzedaży, Obsługi Klienta i Logistyki w celu zapewnienia poprawnej wymiany informacji i spełnienia oczekiwań klientów
  • Ciągłe doskonalenie procesów logistycznych

Profil kandydata

  • Wyższe wykształcenie (preferowana z obszaru Logistyka)
  • Doświadczenie w zarządzaniu obszarem customer service (order management) w firmach produkcyjnych - warunek konieczny
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem jako lider lub koordynator
  • Rozwinięte zdolności negocjacyjne oraz analityczne
  • Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
  • Znajomość narzędzi MS Office
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Atrakcyjna, rozwojowa rola Koordynatora zespołu Customer Service
  • Realna szansa wpływu na kształt obszaru zarządzania obsługą klienta
  • Aktywny udział w nowych projektach
  • Stabilna umowa o pracę
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry