#

Customer Service Team Lead

Michael Page

Łódż, zagranica

Michael Page Michael Page

Customer Service Team Lead

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Team Lead.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest wiodący światowy dostawca odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papieru. Organizacja prężnie rozwija się i rokrocznie notuje wzrosty, poszerzając jednocześnie swoje usługi o te najbardziej zaawansowane technologicznie.

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za koordynowanie kilkunasto-osobowego zespołu Customer Service i zapewnienie terminowości realizowanych usług
  • Wspieranie zespołu i koordynacja przydzielonych zadań
  • Odpowiedzialność za wskaźniki efektywności KPI działu Customer Service i działania zmierzające poprawie i usprawnieniu ich realizacji
  • Zapewnienie właściwej komunikacji i potwierdzenia zamówień dla klientów oraz fakturowania zgodnie z ustalonym cyklem
  • Nadzorowanie danych systemowych odnośnie klientów
  • Przyjmowanie, przetwarzanie i potwierdzanie zamówień kluczowych klientów
  • Monitorowanie i podejmowanie stosownych działań odnośnie planów sprzedaży, limitów udzielanych kredytów oraz zaległych płatności
  • Współpraca z Łańcuchem Dostaw i Sprzedażą w celu osiągnięcia planów sprzedaży oraz informowanie o wszystkich zagrożeniach realizacji zobowiązań wobec klientów lub osiągnięcia planów sprzedaży
  • Kontakt z działami Sprzedaży, Obsługi Klienta i Logistyki w celu zapewnienia poprawnej wymiany informacji i spełnienia oczekiwań klientów
  • Ciągłe doskonalenie procesów logistycznych

Profil kandydata

  • Wyższe wykształcenie (preferowana z obszaru Logistyka)
  • Doświadczenie w zarządzaniu obszarem customer service (order management) w firmach produkcyjnych - warunek konieczny
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem jako lider lub koordynator
  • Rozwinięte zdolności negocjacyjne oraz analityczne
  • Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
  • Znajomość narzędzi MS Office
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Atrakcyjna, rozwojowa rola Koordynatora zespołu Customer Service
  • Realna szansa wpływu na kształt obszaru zarządzania obsługą klienta
  • Aktywny udział w nowych projektach
  • Stabilna umowa o pracę
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Łódż
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi