Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2021.

Customer Service Specialist

Sosnowiec, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • Stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w standardowych godzinach biurowych, od pon. do pt.
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Pracę z nowoczesnymi systemami

Jeśli:

  • Komunikujesz się w języku angielskim na poziomie zaawansowanym (C1)
  • Świetnie zarządzasz czasem i zadaniami
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta
  • Posiadasz wyksztalcenie filologiczne, ekonomiczne lub techniczne

Ta oferta jest dla Ciebie!


Zadania:

  • Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami biznesowymi, w języku angielskim
  • Kompleksowa realizacja zamówień klientów
  • Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy: sprzedaży, logistyki, produkcji, etc.
  • Wprowadzanie danych do systemu

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry