Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/01/2021.

Opis stanowiska pracy

Essential information:

- Contract type: Unlimited, full-time contract
- Working hours: (8-hour shifts, between 11.00AM - 08.00AM, Mon-Sun)
- Selection process: online technical testing, video interview screening, online live interview with manager (please have your webcamera ready)
- Office is located in new building in Global Office Park

Key Responsibilities:

- Respond to customer phone calls as the ’first line’ of support
- Ensure a positive experience by providing the right customer solution
- Handle a range of issues related to company’s products & services

Wymagania

Key competencies and skills:

- Advanced spoken English: B2-C1 level
- Able to work in a 21/7 shift environment
- Basic knowledge of communication technology, e.g. internet, tv, phone
- Good organization skills and attention to details

Please upload your CV in English language

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry