#

Customer Service Specialist with Swedish - rekrutacja online

HRK S.A.

Łódź, łódzkie

HRK S.A.
Customer Service Specialist with SwedishMiejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP i portalu e-commerce oraz zarządzanie zamówieniami,
  • Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami i magazynami zlokalizowanymi w Europie,
  • Zarządzanie procesami reklamacji oraz fakturowaniem,
  • Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby ad-hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów,
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka szwedzkiego i angielskiego (B2 min.),
  • Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,
  • Dobra znajomość MS Office,
  • Staranny, rzetelny i niezależny sposób pracy, a także dobre umiejętności komunikacyjne.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
  • Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit,
  • Szkolenia i programy rozwojowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi