Customer Service Specialist with SwedishMiejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP i portalu e-commerce oraz zarządzanie zamówieniami,
 - Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami i magazynami zlokalizowanymi w Europie,
 - Zarządzanie procesami reklamacji oraz fakturowaniem,
 - Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby ad-hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów,
 - Budowanie długoterminowych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami.
 
Wymagania:
- Dobra znajomość języka szwedzkiego i angielskiego (B2 min.),
 - Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,
 - Dobra znajomość MS Office,
 - Staranny, rzetelny i niezależny sposób pracy, a także dobre umiejętności komunikacyjne.
 
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 - Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
 - Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit,
 - Szkolenia i programy rozwojowe.
 
    Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.