#

Customer Service Specialist with German

WiPjobs

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

-Verification of priorities and data contained in the ticket as well as accuracy of solutions available

-Ensure that the process and procedures are followed;

-Assess and escalate high priority incidents and collaborate and support incident management processes to the service restoration.

-Ensure effective escalation handshake.

-Supporting first-line agents in periods with a high volume of calls;

-Provide Customer-specific training for new hires;

-Identify opportunities for automation and shift-left towards self-help or level1;

-Script triggers and document for training situations that can help identify bigger problems (e.g.; a site is down, service in-accessible, virus issue etc) with some seeding initial events.

-Quality control of incidents: Providing feedback and learner methodology or tooling to first-line analysts.

Wymagania

-Good communication skills;

-Good IT Knowledge;

-Fluent English written and oral skills;

-Fluent German written and oral skills;

-Awareness of ITIL and business processes would be an advantage

-Attention to detail.

-Flexibility

Prezentacja firmy

WiPjobs focuses its business on qualified, professional and skill... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi