Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2020.

Customer Service Specialist with German

Gdansk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service Specialist with German
Gdansk
NR REF.: 1133329

Customer Service Specialist with German

Dla naszego międzynarodowego Klienta z branży produkującej biżuterię poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Specialist with German.
Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie kompleksowa obsługa Klienta w procesie posprzedażowym. Do zadań należeć będzie m.in. przyjmowanie, rejestracja i rozpatrywanie zgłoszeń, przygotowanie oraz zarządzanie dokumentacją systemu reklamacyjnego, odpowiadanie na zapytania Klientów oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta.

Osoba na tym stanowisku powinna wykazywać się płynną znajomością języka niemieckiego (B2/C1), być komunikatywna, otwarta, a także aktywna w kontaktach z Klientami. Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.

Klient oferuje atrakcyjny pakiet wynagrodzeń oraz dodatkowe benefity(prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej). Możliwość rozwoju i uzyskania cennego doświadczenia, elastyczne godziny pracę oraz szkolenie wstępne.

Czas trwania projektu: 2 miesiące

Lokalizacja: Gdańsk

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry