Customer Service Specialist with French
PoznanCustomer Service Specialist with French
Poznan
NR REF.: 1166901
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. obcymi: praca w medycznej korporacji
Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językami obcymi (niemiecki/francuski/hiszpański/portugalski/duński/czeski)
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za kontakt i obsługę zewnętrznych klientów organizacji (np. hurtownie medyczne, apteki czy szpitale) z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (np. telefon/czat/e-mail). Do Twoich zadań będzie należało budowanie relacji biznesowych, zarządzanie procesem obsługi klienta: przetwarzanie zamówień sprzedaży, odpowiadanie na zapytania, zarządzanie reklamacjami oraz procesem dostawy.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem angielskim oraz jednym z języków dodatkowych, takich jak: niemiecki/francuski/hiszpański/portugalski/duński/czeski. Znajomość obu języków na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba kontaktowa, lubiąca pracę z klientem biznesowym oraz dobrze zorganizowana.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na początek na rok, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 5000 do 7500 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 4 dni w miesięcu należy pracować z biura, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line.
Poznan
NR REF.: 1166901
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. obcymi: praca w medycznej korporacji
Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językami obcymi (niemiecki/francuski/hiszpański/portugalski/duński/czeski)
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za kontakt i obsługę zewnętrznych klientów organizacji (np. hurtownie medyczne, apteki czy szpitale) z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (np. telefon/czat/e-mail). Do Twoich zadań będzie należało budowanie relacji biznesowych, zarządzanie procesem obsługi klienta: przetwarzanie zamówień sprzedaży, odpowiadanie na zapytania, zarządzanie reklamacjami oraz procesem dostawy.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem angielskim oraz jednym z języków dodatkowych, takich jak: niemiecki/francuski/hiszpański/portugalski/duński/czeski. Znajomość obu języków na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba kontaktowa, lubiąca pracę z klientem biznesowym oraz dobrze zorganizowana.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na początek na rok, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 5000 do 7500 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 4 dni w miesięcu należy pracować z biura, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.