Customer Service Specialist with English
PoznanCustomer Service Specialist with English
Poznan
NR REF.: 1172203
W związku z rozwojem naszego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Specialist (with English).
Do Twoich obowiązków należało będzie budowanie i utrzymywanie relacje z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, a także zapewnienie doskonałej obsługi klientom GSK poprzez wykorzystanie różnych kanałów komunikacji. Będziesz odpowiedzialny za przestrzeganie standardów procesów obsługi klienta, takich jak: zarządzanie danymi podstawowymi, przetwarzanie zamówień sprzedaży, zarządzanie zapytaniami i reklamacjami, zarządzanie kwestiami dotyczącymi łańcucha dostaw. Ponadto będziesz współpracował z magazynami, funkcjami dystrybucyjnymi i odpowiednimi partnerami zewnętrznymi w zakresie planowania dostaw.
Poszukujemy osób, które mają doświadczenie w obszarze Customer Service lub w łańcuchu dostaw. Idealny kandydat posługuje się biegle językiem angielskim oraz posiada umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę na okres 12 miesięcy oraz możliwość pracy hybrydowej. Konkurencyjne wynagrodzenie od 5 000 do 7 000 PLN brutto, w zależności od doświadczenia. Dodatkowo oferujemy bogaty pakiet benefitów pracowniczych (pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, kartę sportową), jak również możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji, lidera na rynku farmaceutycznym . Zapewniamy współpracę opartą na uczciwości, szacunku i przejrzystości. Rekrutacja odbywa się w pełni online.
Poznan
NR REF.: 1172203
W związku z rozwojem naszego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Specialist (with English).
Do Twoich obowiązków należało będzie budowanie i utrzymywanie relacje z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, a także zapewnienie doskonałej obsługi klientom GSK poprzez wykorzystanie różnych kanałów komunikacji. Będziesz odpowiedzialny za przestrzeganie standardów procesów obsługi klienta, takich jak: zarządzanie danymi podstawowymi, przetwarzanie zamówień sprzedaży, zarządzanie zapytaniami i reklamacjami, zarządzanie kwestiami dotyczącymi łańcucha dostaw. Ponadto będziesz współpracował z magazynami, funkcjami dystrybucyjnymi i odpowiednimi partnerami zewnętrznymi w zakresie planowania dostaw.
Poszukujemy osób, które mają doświadczenie w obszarze Customer Service lub w łańcuchu dostaw. Idealny kandydat posługuje się biegle językiem angielskim oraz posiada umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę na okres 12 miesięcy oraz możliwość pracy hybrydowej. Konkurencyjne wynagrodzenie od 5 000 do 7 000 PLN brutto, w zależności od doświadczenia. Dodatkowo oferujemy bogaty pakiet benefitów pracowniczych (pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, kartę sportową), jak również możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji, lidera na rynku farmaceutycznym . Zapewniamy współpracę opartą na uczciwości, szacunku i przejrzystości. Rekrutacja odbywa się w pełni online.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.