Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Niderlandzkim.
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za kontakt i obsługę zewnętrznych klientów organizacji (np. hurtownie medyczne, apteki czy szpitale) z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (np. telefon/czat/e-mail). Do Twoich zadań będzie należało budowanie relacji biznesowych, zarządzanie procesem obsługi klienta: przetwarzanie zamówień sprzedaży, odpowiadanie na zapytania, zarządzanie reklamacjami oraz procesem dostawy.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem angielskim oraz niderlandzkim. Znajomość obu języków na poziomie B2/C1 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba kontaktowa, lubiąca pracę z klientem biznesowym, dobrze zorganizowana oraz posiadająca wcześniejsze doświadczenie w procesach w obsługi klienta. Znajomość programu SAP będzie dużym atutem.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 10 miesięcy z możliwością współpracy długofalowej. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 6000 do 9000 PLN brutto, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, klient zakłada model pracy hybrydowej/zdalnej, w zależności od miejsca zamieszkania albo odległości od biura. Rekrutacja odbywa się drogą on-line, zakłada jedną rozmowę telefoniczną z rekruterem oraz jedno spotkanie na MS Teams z menagerem zespołu.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.