
Customer Service Specialist with DannishMiejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP i portalu e-commerce oraz zarządzanie zamówieniami,
- Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami i magazynami zlokalizowanymi w Europie,
- Zarządzanie procesami reklamacji oraz fakturowaniem,
- Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby ad-hoc związane z zarządzaniem zamówieniami, pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów,
- Budowanie długoterminowych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka duńskiego i angielskiego (B2 min.),
- Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość MS Office,
- Staranny, rzetelny i niezależny sposób pracy, a także dobre umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
- Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit,
- Szkolenia i programy rozwojowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.