Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/11/2019.

Customer Service Specialist (French)

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service Specialist (French)
Katowice
NR REF.: 1126078

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z oddziałem w Katowicach - poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Specialist z językiem francuskim (C1/C2) i angielskim na poziomie min. B2/B2+.

Opis stanowiska
Do codziennych obowiązków na tym stanowisku należy: utrzymywanie porządku w bazie, uzupełnianie jej, uaktualnianie i tworzenie, a także kontakt mailowy z klientami.

Wymagania
Mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość programu Excel.

Benefity
Przyszły pracownik otrzyma dostęp do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej, oraz dodatek językowy w postaci bonusu finansowego.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry