Customer Service Representative
WroclawCustomer Service Representative
Wroclaw
NR REF.: 1164236
Informacje o firmie
Naszym klientem jest jedna z największych grup internetowych do wymiany walut w systemie kantorowym oraz innowator technologii systemów giełdowych do obsługi wszelkiego rodzaju transakcji. Są pierwszą technologiczną firmą w Polsce, która stworzyła aż 4 kantory do internetowej wymiany walut.
Zakres obowiązków
Poszukujemy osoby, która będzie dawała wsparcie handlowe kampanii marketingowych oraz współpracowała z zespołem sprzedaży i marketingu. Ponadto do obowiązków będzie należała sprzedaż usług oferowanych przez naszą firmę oraz profesjonalne doradztwo w zakresie internetowej wymiany walut (jak się zarejestrować, jak wpłacić, wymienić i wypłacić swoje pieniądze). Osoba zatrudniona będzie również sprawowała opiekę nad istniejącymi Klientami przez kontakt telefoniczny.
Wymagania
Nasza oferta jest skierowana do osób, które umieją pracować z klientem indywidualnym oraz biznesowym. Ponadto będzie wykazywała się wysoką kultura osobistą oraz będzie samodzielna w prowadzonych działaniach. Ważnym aspektem jest znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pakietu office (word, excel) oraz dobra organizacja czasu pracy. Atutem jest doświadczenie w pracy call center.
Oferujemy
Dołączając do nas otrzymasz: wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę, kontrakt B2B lub umowę zlecenia, dodatkowe zarobki w atrakcyjnym systemie prowizyjnym (w zależności od własnej sprzedaży oraz umiejętności i zaangażowania), prywatną opiekę medyczną Lux Med., szkolenia wstępne/okresowe, podnoszące znajomość rynku wymiany walut online, wsparcie sprzedaży, coaching, narzędzia niezbędne do pracy, pracę w najszybciej rozwijającej się gałęzi usług – digital/online.
Wroclaw
NR REF.: 1164236
Dla naszego klienta działającego na arenie międzynarodowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Customer Service
Informacje o firmie
Naszym klientem jest jedna z największych grup internetowych do wymiany walut w systemie kantorowym oraz innowator technologii systemów giełdowych do obsługi wszelkiego rodzaju transakcji. Są pierwszą technologiczną firmą w Polsce, która stworzyła aż 4 kantory do internetowej wymiany walut.
Zakres obowiązków
Poszukujemy osoby, która będzie dawała wsparcie handlowe kampanii marketingowych oraz współpracowała z zespołem sprzedaży i marketingu. Ponadto do obowiązków będzie należała sprzedaż usług oferowanych przez naszą firmę oraz profesjonalne doradztwo w zakresie internetowej wymiany walut (jak się zarejestrować, jak wpłacić, wymienić i wypłacić swoje pieniądze). Osoba zatrudniona będzie również sprawowała opiekę nad istniejącymi Klientami przez kontakt telefoniczny.
Wymagania
Nasza oferta jest skierowana do osób, które umieją pracować z klientem indywidualnym oraz biznesowym. Ponadto będzie wykazywała się wysoką kultura osobistą oraz będzie samodzielna w prowadzonych działaniach. Ważnym aspektem jest znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pakietu office (word, excel) oraz dobra organizacja czasu pracy. Atutem jest doświadczenie w pracy call center.
Oferujemy
Dołączając do nas otrzymasz: wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę, kontrakt B2B lub umowę zlecenia, dodatkowe zarobki w atrakcyjnym systemie prowizyjnym (w zależności od własnej sprzedaży oraz umiejętności i zaangażowania), prywatną opiekę medyczną Lux Med., szkolenia wstępne/okresowe, podnoszące znajomość rynku wymiany walut online, wsparcie sprzedaży, coaching, narzędzia niezbędne do pracy, pracę w najszybciej rozwijającej się gałęzi usług – digital/online.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.