Ustawienia powiadomienia o ofertach zostały zapisane.
Twoje powiadomienie o ofertach pracy zostało utworzone poprawnie. Pamiętaj, że aby zacząć otrzymywać job alert, musisz najpierw potwierdzić rejestrację w serwisie, którą przesłaliśmy na Twój adres email..
Adres e-mail powinien mieć następujący format name@example.com.
Podany adres e-mail już istnieje. .
Posiadasz maksymalną liczbę powiadomień. Zobacz aktualny stan i wprowadź ewentualne modyfikacje.
Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/01/2021.
For our international client in Rotterdam we are recruiting for an autonomous, proactive and hands-on Customer Service Representative. Given the International nature of our client a good command of the English language is required + preferably French, German, Spanish or Italian.
Questions? 085 0444650 or j.spape@sire-search.com
Role Description
As a Customer Service Representative, order handling and contract management are part of your daily responsibilities. You are the first point of contact for the customers. You make sure that everything is organized because the customers are their main focus. They will do whatever it takes to service their customers as good as possible and establish and maintain a good relationship.
Working together You work close with other departments such as Sales, Quality Assurance and Finance. There is also a close cooperation with the Logistic Service Provider on the loading and delivery schedule. From time to time you will assist colleagues on visits to customers or business partners.
Responsibilities
- You handle customer’s requests throughout the Outbound Supply Chain and voice-back relevant information towards the Sales team and other departments. - You will be the dedicated contact person for customers for everything that relates to the execution of their orders. - You are responsible for your own portfolio and in this way, you will develop extensive relationships with your customer. - Administration, Order entry and maintenance in the ERP system are a huge part of your work which requires a lot of accuracy. - Analyzing, Customer order patterns and supply chain metrics need to be analyzed, to look for solutions and optimize them.
Requirements
- For this position we are looking for a real team player who has a commercial attitude and a high level of accuracy. - You have a bachelor’s degree or equaling working and thinking level trough work experience. - You have experience in a service driven B2B environment. - You have the ability to cope unpredictable situations.
Are you interested and do want to apply for this role, please fill out your application via the apply button below and contact Joost Spape.
Prezentacja firmy
SIRE Life Sciences® is the market leader in life science recruitment. We believe the...recruitment market needs to gear up in technology and continues innovation. We like technology, in a life science market driven on science, we couldn’t stay behind; we drive Recruitment Science. Rozwiń
Informacje dodatkowe
Ostatnia aktualizacja:
29/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Aplikuj
Aplikuj
Otrzymuj podobne oferty pracy na ekranie swojego urządzenia
Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.
W serwisie www.infopraca.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje są dostępne w Polityce prywatności ››