#

Customer Service Representative with ROMANIAN + another EU language

WiPjobs

Krakow, małopolskie

Opis stanowiska pracy

- Managing customers’ business needs over the phone

- Processing customers’ requests and updating data in the computer systems

- Receiving and responding to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions (by using our knowledge management resources)

- Helping with the implementation of our Sales and Marketing Plan

- Generating innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction

- Contributing to projects in various departments outside of regular responsibilities

- Assisting other team members to leverage and develop their capabilities

Wymagania

- Enthusiastic, communicative people that are willing to support our customers

- With excellent knowledge of Romanian C1 Level, and English

- Knowledge of additional European language at C1 Level would be a huge plus

- Not afraid of facing new challenges or opportunities

- With an enthusiastic approach to teamwork and focus on internal and external customers

- Knowledge of MS Office applications, especially Excel and PowerPoint is needed

- First working experience would be an asset for us

Prezentacja firmy

WiPjobs focuses its business on qualified, professional and skill... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi