Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/10/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Poznań, wielkopolskie

Devire

Opis stanowiska pracy

Mówisz płynnie po niemiecku i lubisz pracować z ludźmi? Aplikuj!

Nasz klient, firma z obszaru IT z Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, poszukuje kandydatów zainteresowanych IT, którzy na co dzień lubią pomagać ludziom i biegle posługują się językiem niemieckim.

Obowiązki:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa niemieckojęzycznych klientów firmy
  • Wsparcie w obszarze obsługi aplikacji MS Office
  • Przeglądanie i aktualizacja dokumentów oraz procedur związanych z pomocą techniczną
  • Aktywne rozwijanie wiedzy technicznej oraz dotyczącej nowych produktów i rozwiązań

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywny język angielski
  • Umiejętność pracy w zespole, otwartość na ludzi i nowe wyzwania
  • Doświadczenie w obsłudze klienta byłoby dodatkowym atutem

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szkolenie z obszaru IT - już po zatrudnieniu
  • Możliwość dalszego rozwoju w IT 
  • Pakiet świadczeń (w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
  • Praca w międzynarodowym środowisku w centrum Poznania

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry