#

Customer Service Representative with English

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Customer Service Representative with English

Miejsce pracy: Katowice

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Representative, która będzie pierwszym punktem kontaktu dla dystrybutorów, klientów bezpośrednich oraz ich przedstawicieli. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za rozwiązywanie zapytań dotyczących m.in.: śledzenia przesyłek, przyspieszania dostaw, sprawdzania dostępności produktów oraz udzielania podstawowych informacji o produktach.

Twoje zadania:
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami handlowymi w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
  • Obsługa wielu kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat online, zapytania od zespołu sprzedaży), w tym w języku angielskim
  • Przyjmowanie, przetwarzanie i wprowadzanie zamówień
  • Współpraca z analitykami biznesowymi, użytkownikami i menedżerami w całej organizacji, m.in. w języku angielskim
  • Bieżące aktualizowanie danych w systemach sprzedaży i procesach firmy
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Wymagania:
  • Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne – pisemne i ustne (także w j. angielskim)
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Proaktywność
  • Samodzielność, odpowiedzialność i elastyczność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów
  • Umiejętność pracy zespołowej i budowania relacji na różnych poziomach organizacji
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z użytkownikami końcowymi, producentami, dystrybutorami i menedżerami sprzedaży
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy w call center
  • Znajomość systemu Oracle ERP

Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w obszarze handlu międzynarodowego i obsługi klienta
  • Współpracę z globalnym zespołem ekspertów
  • Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym centrum dystrybucyjnym
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji, z 60-letnim doświadczeniem na rynku, zatrudniającej około 2200 pracowników na całym świecie
  • Realny wpływ na rozwój struktur w Polsce – spółka rozpoczyna swoją działalność w Polsce

Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi