#

Customer Service Representative MULTILINGUAL Speaker

WiPjobs

KRAKOW - POLAND, małopolskie

Opis stanowiska pracy

- Managing customers’ business needs over the phone
- Processing customers’ requests and updating data in the computer systems
- Receiving and responding to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms, and conditions (by using our knowledge management resources)
- Helping with the implementation of our Sales and Marketing Plan
- Generating innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
- Contributing to projects in various departments outside of regular responsibilities
- Assisting other team members to leverage and develop their capabilities

Wymagania

- Enthusiastic, communicative people that are willing to support our customers
- With excellent knowledge of one of the following languages C1 Level (Romanian, Slovenian, German, Danish, Finnish, Dutch, French, Italian, Spanish, Greek), and English
- Knowledge of additional European language at C1 Level would be a huge plus
- Not afraid of facing new challenges or opportunities
- With an enthusiastic approach to teamwork and focus on internal and external customers
- Knowledge of MS Office applications, especially Excel and PowerPoint is needed
- First working experience would be an asset for us

Prezentacja firmy

WiPjobs focuses its business on qualified, professional and skill... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi