#

Customer Service Manager

Hays Poland

Poznan, wielkopolskie

Hays Poland

Customer Service Manager

Poznan
Customer Service Manager
Poznan
NR REF.: 1165650

Twoje następne stanowisko
Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie Zespołem multibrandowym (email, telefon, czat, Facebook) odpowiedzialnym za Customer Service. 

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie jako Leader zespołu Customer Service, posiadasz wysokie standardy obsługi Klientów, potrafisz up-sellingować rozwiązania dla Klientów, jesteś aktywny i poszukujesz rozwiązań a przy tym dzielisz się wiedzą i wiesz, że masz postawę do życia zawodowego I CAN ;-)

Potrzebujesz również:
Znajomości j. angielskiego w stopniu b. dobrym
Umiejętności podejmowania decyzji na podstawie danych, KPI's
Doświadczeń w tworzeniu strategii obsługi Klienta
Umiejętności analityczne (Excel)
Umiejętność prowadzenia szkoleń dla Twojego Zespołu
Sales Force - mile widziane
Doświadczenie w sprzedaży - mile widziane


Co zyskujesz?
Pracę w bardzo szybko rozwijającej się Organizacji, znany brand w Poznaniu
Kafeteryjny system benefitów
Pracę w modelu hybrydowym
Stabilną pracę w fajnym środowisku


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi