#

Customer Service Manager

Gi Group Poland S.A.

Częstochowa, śląskie

Gi Group Poland S.A.
Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Gi Group działa w Polsce od 2007 roku i pomaga blisko 150 000 osobom rocznie znaleźć zatrudnienie.

Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010

Customer Service Manager

Miejsce pracy: Częstochowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów oraz pozytywny wizerunek firmy
  • Zarządzanie działem obsługi klientów
  • Wyznaczanie standardów, przygotowywanie procedur, raportów, wskaźników ilościowych i jakościowych, doskonalenie procesu obsługi, poprawa efektywności
  • Analiza wyników
  • Udział w tworzeniu systemu premiowego
  • Badanie potrzeb szkoleniowych i poszukiwanie możliwości rozwoju dla zespołu


CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Doświadczenia managerskiego związanego z zarządzaniem zespołem obsługi klienta lub sprzedaży
  • Wykształcenia wyższego
  • Wysokiej kultury pracy i efektywnej komunikacji
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji i argumentacji
  • Proaktywnej postawy i determinacji w dążeniu do osiągania celów
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację z klientami (B2)
  • Obsługi MS Excel i systemów ERP


CO OFERUJEMY?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Rozwinięty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)


]]>
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi