Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Gi Group działa w Polsce od 2007 roku i pomaga blisko 150 000 osobom rocznie znaleźć zatrudnienie.
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Customer Service Manager
Miejsce pracy: CzęstochowaZAKRES OBOWIĄZKÓW:
CZEGO OCZEKUJEMY?
CO OFERUJEMY?
]]>
- Dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów oraz pozytywny wizerunek firmy
- Zarządzanie działem obsługi klientów
- Wyznaczanie standardów, przygotowywanie procedur, raportów, wskaźników ilościowych i jakościowych, doskonalenie procesu obsługi, poprawa efektywności
- Analiza wyników
- Udział w tworzeniu systemu premiowego
- Badanie potrzeb szkoleniowych i poszukiwanie możliwości rozwoju dla zespołu
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Doświadczenia managerskiego związanego z zarządzaniem zespołem obsługi klienta lub sprzedaży
- Wykształcenia wyższego
- Wysokiej kultury pracy i efektywnej komunikacji
- Umiejętności prowadzenia negocjacji i argumentacji
- Proaktywnej postawy i determinacji w dążeniu do osiągania celów
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację z klientami (B2)
- Obsługi MS Excel i systemów ERP
CO OFERUJEMY?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Rozwinięty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
]]>
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.