Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/03/2020.

Customer Service - Francuski

Poznan, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service - Francuski
Poznan
NR REF.: 1133998

Dla naszego Klienta, producenta w szeroko pojętej branży wodno-kanalizacyjnej, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. francuskim. Firma zlokalizowana jest około 30 min. drogi od Poznania.

Zakres obowiązkówto przede wszystkim utrzymywanie dobrych relacji z klientami, dbałość o terminową i prawidłową realizację zamówień oraz koordynowanie procesów reklamacyjnych. Codzienna praca polega na obsłudze zamówień w systemie firmy.

Idealny Kandydatpotrafi biegle komunikować się w j. francuskim – dotyczy to rozmów telefonicznych i mailowych z klientami biznesowymi oraz przedstawicielami handlowymi. Wymagana jest także komunikatywna znajomość j. angielskiego. Znaczącym elementem jest umiejętność obsługi programu MS Excel. Doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale obsługi klienta/dziale logistyki będzie dodatkowym atutem.

Klient oferujeatrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz benefity pozapłacowe: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, programy lojalnościowe oraz fundusz socjalny.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry