
Masz doświadczenie w obsłudze klienta, łańcuchu dostaw? Chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, a dodatkowo znasz język angielski?
Szukamy właśnie Ciebie!
Customer Service Expert
Katowice- pracę w międzynarodowym środowisku
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)
- pakiet szkoleń wprowadzających
- elastyczny czas pracy
- możliwość pracy zdalnej (tymczasowo)
- umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracy
- koordynacja procesów łańcucha dostaw
- zarządzanie zleceniami transportowymi, tworzenie wysyłek, rezerwacja slotów, śledzenie transportu
- współpraca z partnerami logistycznymi
- odpowiedzialność za wsparcie zespołu Logistic Quality
- raportowanie
- wsparcie w rozwiązywaniu problemów występujących w transporcie
- doświadczenia zawodowego w logistyce lub obsłudze klienta
- komunikatywnej znajomości j. angielskiego (minimum B2)
- wykształcenia wyższego, minimum licencjat (logistyka)
- umiejętności obsługi komputera (MS Office), w tym bardzo dobrej znajomości MS Excel
- analitycznego podejścia i precyzji w realizacji obowiązków
- znajomości programu SAP będzie dodatkowym atutem
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
