Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2021.

Customer Service Expert

Katowice, śląskie

Randstad Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Masz doświadczenie w obsłudze klienta, łańcuchu dostaw? Chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, a dodatkowo znasz język angielski?

Szukamy właśnie Ciebie!


Wymagania

  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)
  • pakiet szkoleń wprowadzających
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy zdalnej (tymczasowo)
  • umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracy


  • koordynacja procesów łańcucha dostaw
  • zarządzanie zleceniami transportowymi, tworzenie wysyłek, rezerwacja slotów, śledzenie transportu
  • współpraca z partnerami logistycznymi
  • odpowiedzialność za wsparcie zespołu Logistic Quality
  • raportowanie
  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów występujących w transporcie
  • doświadczenia zawodowego w logistyce lub obsłudze klienta
  • komunikatywnej znajomości j. angielskiego (minimum B2)
  • wykształcenia wyższego, minimum licencjat (logistyka)
  • umiejętności obsługi komputera (MS Office), w tym bardzo dobrej znajomości MS Excel
  • analitycznego podejścia i precyzji w realizacji obowiązków
  • znajomości programu SAP będzie dodatkowym atutem


Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

Prezentacja firmy

Randstad Polska Sp. z o.o.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Inne
do góry