Hays Poland

Customer Service Coordinator

Okolice Wrocławia (do 20 km)
Customer Service Coordinator
Okolice Wrocławia (do 20 km)
NR REF.: 1151266

Dla naszego klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko 

KOORDYNATOR DS. DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Zakres obowiązków:
  • Koordynacja działań i raportowanie KPIw ramach działu Customer Service
  • Współtworzenie narzędzi umożliwiających zwiększenie produktywności działania zespołu
  • Tworzenie i weryfikacja raportów z zakresu bieżących zadań oraz aktualnych potrzeb firmy
  • Analiza oraz optymalizacja procesów w ramach działu customer service
  • Obsługa mailowych i telefonicznych zapytań klientów
  • Kontakt z klientem w sprawie dostawy zamówionego towaru
  • Monitorowanie aktualnego statusu realizacji i bieżące informowanie klienta
  • Współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia terminowych dostaw
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych na produkty z podstawowego asortymentu firm, we współpracy z przedstawicielami handlowymi w zakresie polityki cenowej
  • Przyjmowanie i odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne (nie dotyczy aspektów technicznych)
  • Kontrola płatności
  • Kompletacja dokumentacji technicznej dla Klienta

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku 3+ lat
  • Język angielski lub inny język obcy komunikatywny

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim wraz z opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi